ICGAFIYLMON

RSS
LMAO! Y’all made it through the week to #Friday don’t lose it all today on that one #coworker you can’t stand. Glad I don’t have these problems. #Work #WorkDrama #PeopleBeLike #GuysBeLike #GirlsBeLike #DudesBeLike #LadiesBeLike #NiggasBeLike #BitchesBeLike

LMAO! Y’all made it through the week to #Friday don’t lose it all today on that one #coworker you can’t stand. Glad I don’t have these problems. #Work #WorkDrama #PeopleBeLike #GuysBeLike #GirlsBeLike #DudesBeLike #LadiesBeLike #NiggasBeLike #BitchesBeLike

Sooo umm yeah. It got up to 116 in #Phoenix today and 120 in #GilaBend #Arizona It was hot enough to cook eggs on the sidewalk. Who’s coming to visit next week? LOL #Summer #Weather #HellaHot

Sooo umm yeah. It got up to 116 in #Phoenix today and 120 in #GilaBend #Arizona It was hot enough to cook eggs on the sidewalk. Who’s coming to visit next week? LOL #Summer #Weather #HellaHot

#ImSoEastOakland I’m apart of history in my city. #20 Johnny Jones. How ya love that? Me and my brothers worked our asses off and showed what a real team can do in 1999. Just some hood kids from the town was the Kings Of California. California State Champs and Number 9 in the Nation #Oakland #ImSoOakland #EastOakland #BayArea #California #TownBizz #AintNothingLikeTheTown  #FremontTigers #FremontHigh #JohnCFemontTigers #JohnCFremont #Basketball #CIFStateChamps #CIF #OALChamps #OAL #OaklandAthleticLeague #NorCalChamps

#ImSoEastOakland I’m apart of history in my city. #20 Johnny Jones. How ya love that? Me and my brothers worked our asses off and showed what a real team can do in 1999. Just some hood kids from the town was the Kings Of California. California State Champs and Number 9 in the Nation #Oakland #ImSoOakland #EastOakland #BayArea #California #TownBizz #AintNothingLikeTheTown #FremontTigers #FremontHigh #JohnCFemontTigers #JohnCFremont #Basketball #CIFStateChamps #CIF #OALChamps #OAL #OaklandAthleticLeague #NorCalChamps

Why every time somebody start losing in #NBA2K they gotta stand up? LMAO! Is that really gonna help? #NBA #2K #2KSports #2KLife #PS3 #PS4 #Xbox #XBoxOne

Why every time somebody start losing in #NBA2K they gotta stand up? LMAO! Is that really gonna help? #NBA #2K #2KSports #2KLife #PS3 #PS4 #Xbox #XBoxOne

#ImSoOakland I thought the #MormonTemple was #Disneyland or a #Castle LMAO! My potna was talking about this the other day and my other potna posted this last night. LOL. I had to #repost this one.

#ImSoOakland I thought the #MormonTemple was #Disneyland or a #Castle LMAO! My potna was talking about this the other day and my other potna posted this last night. LOL. I had to #repost this one.

#ImSoEastOakland I remember when #EastmontTownCenter was still #EastmontMall and we took Christmas pictures at JC Penny as kids. 

#ImSoOakland #Oakland #EastOakland #BayArea #California #Eastmont #JCPenny #TownBizz #AintNothingLikeTheTown

#ImSoEastOakland I remember when #EastmontTownCenter was still #EastmontMall and we took Christmas pictures at JC Penny as kids.

#ImSoOakland #Oakland #EastOakland #BayArea #California #Eastmont #JCPenny #TownBizz #AintNothingLikeTheTown

I Gotta Get Past This Writers Block ASAP. #CIE

I Gotta Get Past This Writers Block ASAP. #CIE

What is your biggest fear? Stare that bitch in the face and conquer it everyday until it disappears from your life. Just past the fear, weakness, uncomfortableness, or comfort zone is where your greatness waits to be tapped into and claimed by you. What are you waiting for? Go be the best you that you can be. So if your fear/weakness is moving away from home to better yourself, stop being weak and crippled and go be great. If your fear/weakness has something to with weight and appearance make sure your efforts match your desires, if they don’t then realize you get out what you put in. #CIE #ConfidenceIsEverything #Fear #Weakness #Scared #FearIsALiar #MindOverMatter #ReachYourGoals #WorkHard #PlayHard #Motivation #Monday

What is your biggest fear? Stare that bitch in the face and conquer it everyday until it disappears from your life. Just past the fear, weakness, uncomfortableness, or comfort zone is where your greatness waits to be tapped into and claimed by you. What are you waiting for? Go be the best you that you can be. So if your fear/weakness is moving away from home to better yourself, stop being weak and crippled and go be great. If your fear/weakness has something to with weight and appearance make sure your efforts match your desires, if they don’t then realize you get out what you put in. #CIE #ConfidenceIsEverything #Fear #Weakness #Scared #FearIsALiar #MindOverMatter #ReachYourGoals #WorkHard #PlayHard #Motivation #Monday

A speaker of #truth has no friends. - #AfricanProverb it’s hard to hear the truth for some people and harder for most to speak it. I respect those that truly keep it 100 daily. #Salute

A speaker of #truth has no friends. - #AfricanProverb it’s hard to hear the truth for some people and harder for most to speak it. I respect those that truly keep it 100 daily. #Salute

I’m done trying to support and motivate people that lack confidence only for them to be so upset they turn on me and my people and try to project their self hate on us. I’ve seen what that does to communities and I’m not about destroying more than I build in my life. I got more great shit to achieve while you got more nobody shit to do while living a nobodies life. I’m done. #DropsTheMic (Created with @tweegram app)

I’m done trying to support and motivate people that lack confidence only for them to be so upset they turn on me and my people and try to project their self hate on us. I’ve seen what that does to communities and I’m not about destroying more than I build in my life. I got more great shit to achieve while you got more nobody shit to do while living a nobodies life. I’m done. #DropsTheMic (Created with @tweegram app)